Hanımlar merhaba dün biraz halsizliğim vardı bu sabah ta mide bulantısı ishal gibi 1 kere lavobaya çıktım öğlene doğru çok halsizleştim dedim salgına felan yakalandım sanırım bir hastaneye gideyim Nst ye bağladılar bebekte sancı çıktı ben hissetmiyorum ama sadece halsizlik mide bulantısı var yatış verdiler erken doğum riskine karşı sancılarım devam ederse doğuma gireceğimi söylediler 32+2 yim varmı böyle birşey yaşayan fikri olan dua edin 🙏🙏