hhilall1 Ateş ölçer konusunda çok kararsızım sizce kulaktan mı yoksa alından mı ölçmek daha sağlıklı sonuç verir bir de marka olarak tercihiniz nedir
Mft hhilall1 kulaktan ölçenler bence daha iyi alından soğuk uygulama yaptığımızda tam doğru sonucu alamıyorsunuz, hatta en son oğlumun ateşi çıktığında alından ateşölçer dolayısıyla hemşire alna soğuk uygulama yapmayın orası bizim ölçüm yerimiz demişti
Coolmum Doktorlar en iyi sonucu koltuk altından veren olduğunu söylüyorlar chicco yada braun en iyisi