babymom2026 Ben 10 haftalık olacağım benim kendi göbeğim mi bebiş mi bilmiyorum ama biraz var sanki ben bebişe yoruyorum peki sizin ne zaman belirdi 😇
Deletedmom_8793 babymom2026 bende 10+2 oldum ilk kızım 14 haftalık belli olmaya başladı şimdiki 10 hafta
Sedef21 babymom2026 ilk gebeliğimde 6. Ayımda birden çıkmıştı şuan ikinci gebeliğim 18 haftalık olacağım normal bir göbek var ama basenlerim dehşet çıktı 🤣
Cinarsaitinannesi babymom2026 sizinki de belki bebek değil gazdır bazen şişer bazen iner erken daha hamile göbeği için
Elifinizz5461 Benimde ilk hamileliğim 14 haftalık oldum birazda kendi göbeğim de olduğu için halen anlayamadım ama genelde 4. Aydan sonra göbek çıkmaya başlıyormuş ben öyle duymuştum bu durum yine kişiden kişiye değişebilir
Sedef21 babymom2026 oğlumda direk göbek çıktı bunda da direk basen annem kızın olucak kız basene gider demişti doktorda büyük ihtimalle kız dedi 13. Haftada bu hafta kontrol var kesinliği belli olacak bakalım 😃