Merhaba. şeker yüklemesi yaptırdım. Geçen hafta doktoruma gösterdim. Sınırda çıktığını, şeker takibi yapmamaı ya da endokronolijiye gitmemi söyledi. Evde ölçüm yapıyorum açlık en fazla 85-90 tokluk 1. saat ise en fazla 110-120 çıkıyor. Bir keresinde 140 çıktı onda da şekerli içecek içmiştim. Bana şeker sorunum yokmuş gibi geliyor. Anlayanınız var mı? Ve 2. Saat ölçümü gerekli mi? Tokluk yemek yedikten sonra 1 saat mi? Şimdiden teşekkürler