maviportakal_ Simallll elele madre aldım ben herkes tavsiye etmişti güzel görünüyor ben oda yapmadığım için uzun sürede kullanışlı buldum açıkçası
87tugba Simallll ben holmerinkini aldım baya sağlam naylon değil keten dönencesi cibinligi yatağı ve malzeme koyma yeri var 4.300 TL civarı trendyoldan aldim
Simallll ahaha1212 Burda bir iki kişi daha yazmıştı bu markayı ama hangi kriterleri göz önüne alıp yatak seçiyoruz kimi yaylı yatak olsun uzun süreli kullanım sağlıyor diyor kimi de yaysız olsun vücut gelişimi için önemli diyorlar
Aloska Simallll bende madre aldım balım kurması kolay, dönencesi var alt açma yeri var , yanlarda bez vs koymak için birden çok gözü var hem beşik hem alt açma yeri hem organizer ben çok seviyorum fiyatı da uygun balım 🩷
maviportakal_ Simallll henüz başlamadık kullanmaya aldık kurduk falan dedikleri gibi güzel geldi gözümüze
Aysemerve Simallll ben prego Miami almıştım 2020 senesinde. Kızım 5 yıl kullandı. Allah nasip ederse haftaya yeni bebeğimiz kullanmaya başlayacak.Çook memnun kaldım anne yanı da oluyor yan tarafları inip kalkıyor.
Rusapolat Simallll ben elele madre olanı aldım. Büyüklüğü falan çok ideal. Zaten anne yanı olabiliyor ve sallanabiliyor. Müzikli dönencesi de var. Gayet şık ve konforlu. Ayrıca uzun süre de kullanılabilir
Simallll Rusapolat Ben zaten bı park yatak aldım bunun içerisine koyabilmek için bebeğimin rahat edebileceği bı yatak(döşek)arıyorum sizinki park yatakla birlikte gelmişti içerisindeki döşeği demi
Aysemerve Simallll ben onunla birlikte gelen süngerin üzerine sağlıklı olsun diye yün döşek yaptırdım anneme. Ben sorunuzu yanlış anlamışım park yatak önerisinde bulundum o yüzden 😊
Rusapolat Simallll evet ama ben reflü yatagi da aldım onun üzerinde uyur belli bir müddet. Direkt yatağa bırakmam yani. Bu pahalı olanlardan değil aldığım 350 liralık bir şeydi gayette iş görür yani