Fsm Özgür akkurt var perinatolog ben bir buçuk ay önce 6 bine gittim , her şey inanılmaz profesyoneldi. Cihazı , size verdiği rapor, sizi bilgilendirmesi , tekrar olsa tekrar giderdim . Hiç soru işareti kalmadı aklımda. Bütün görselleri hem mail yoluyla hem de 2 tane bebeğin yüzünün göründüğü resmi bile direkt verdi. Çok memnun kaldım mutlaka bakın🙏🏼