Yarından itibaren 37 haftalık oluyorum bugün sürekli rahatsızdım bebeğin hareketlerini hem az hissediyordum hemde sürekli bebek vajinama baskı yapıp duruyordu şuan ise ikide bir idrarım geliyor yaptığımda da baya idrar yapıyorum ikimci gebeliğim ilk hebeliğimde suyum 40 haftalıkken gelmişti bunda bir değişim