Kizlar size sorum rahimde veya rahim bölgesi mi tam da anlayamıyorum ara ara batma çekme hissi oluşuyor sol tarafta bu nedir anlayamadım bilen var mi . Bugün test yaptım negatif çıktı adete bugun itibari 5 gün var aceba belirti mi böyle bisey hic hatırlamıyorum bekarken de evliykende