beyzanuruzumcu8087 Sezensezen1 ikiside çok güzel defne de yegenimin ismi hatta ama defne çok yaa digerini koyun bence 💖🤣
cutebabymomm Sezensezen1 defne ismini hiç sevemedim bana define ve defnetmeyi animsatir. Mihra diyorum
bluemom24 Sezensezen1 defne bundan bi 10 sene önce meşhurdu yangındı ya mihra daha güzel dini de bir isim
Serde55 Sezensezen1 Mihra tabii ki. Defne Yunan mitolojisinden gelen bir isim. Taciz edilen ve ağaca dönüştürülen bir tanrıça. Ağaca da biz Defne diyoruz işte.
1prensaannesii Sezensezen1 15 gün sonra benimde defnem geliyor eşim koydu ismini özgür ve hür iradesiyle 🤣 ilk erkek 8 yaşında şuan onua ben koymuştum 😇
1prensaannesii Sezensezen1 çok takılmadim aslında eşim defne dedi okey dedim ve alıştım yani hı aklımda yoktu isim ilkinde oğlum olacaktı Ediz dedim eşimde hiç itiraz etmedi 🤣