Kızlar bu ay bir çok hamilelik belirtisi yaşadım. Kasık iğne batması, akıntı en önemlisi göğüslerim bir anda dolgunlaşt 1 beden büyüdü resmen. Bugün yımurtlamadan sonraki 9. gün ve aniden göğüslerim rahatladı ve normale döndü. Bu tutunamadı mı demek oluyor bunu yaşayan var mı hala umut var mı çok üzülüyorum 😞