myangelson Sizdenbirii1 ilk hamileliğimde yaşardım normal sanıyordum bebek poposu başı falan sanıyordum meğer kasilmaymis kasılma önleyici ilaçlar kullandım
myangelson Sizdenbirii1 onu kullanıyordum zaten iğnesini, ayriyetten kasılma önleyici makattan fitil verdi
anneoluyorummm103 Sizdenbirii1 bana 22.haftalarda oluyordu. Doktoruma söyledim magnezyum toz ve hap formunda verdi 3 haftadır neredeyse günde 1-2 kere anca oldu çok rahatladım. Kasılma girince olduğum yerde kalıp hareket edemiyordum resmen şimdi sadece hafif bi ağrı ve sertleşme gibi oluyor ama eskisi gibi değil. Birde doktorum 10 dakikada bir olursa dikkat et gel demişti
Sizdenbirii1 anneoluyorummm103 bende yürüyünce vs oluyordur ama doktor karnının tamamı sertleşirse riskli demişti benimki tek taraflı 30 60 sn sürüyor
anneoluyorummm103 Sizdenbirii1 büyük ihtimalle yalancı kasılmalar oluyor ama doktora söylemekte fayda var tabi erken doğum belirtiside olabilir Allah korusun
Smypksy Benim de 16,17 haftalardan beri oluyor. Doktorum magnezyumu 2 ye çıkardı. Progestam zaten kullanıyordum onu da günde 3 e çıkardı. Gene de hala oluyor. Bir de serklajliyim be Rahim ağzında kısalma var. Yarin tekrar kontrolde söyleyeceğim bakalim.