melteW Kızlar kayseri’de özel hastanelerde herhangi birinde epidural Yani prenses doğum yapan var mı eğer varsa hangi hastanede yaptı doktoru kim Ve doğum ücreti ne kadardı bilgilendirirseniz çok mutlu olurum
butterflyys melteW 3 sene önce bin liraydı ama ben vurdukmakta biraz geç kaldım ama ciddi anlamda rahatlatıyor ben iğne vurulunca sandalyede uyuyakalmışım rahatladığım için
butterflyys melteW iç dikişi bilmiyorum ama 3 dikişin var dedi doktor ve gayet rahat doğum yaptım yani büyük bi sıkıntı yaşamadım çok şükür konforlu bişey bence düşünün derim vereceğiniz paraya değer canım benim
melteW butterflyys hangi hastanede yaptınız doğumu Öyle tabi konforlu doğum olması çok önemli inşallah düşünüyorum bende nasip olur da
melteW butterflyys teşekkür ederim inşallah ilk doğumum Zerrin hoca da orada yapmıştım hiç bilmiyordum epidurali bakalım bu sefer deneyeceğim inşallah