Busraecrin Kızlar 38+1 deyim ve bacak aramda bir ağrı var zar zor tutuyorum yatakta falanda donemiyorum ağrısından varmı böyle olan normalmi birde doğum için neler yapıyorsunuz açılma için
Busraecrin Çok kötü bı durum ya bacağımı ayırmaya korkuyorum ağrıyacak diye uyku zaten kalmadı dogsada kurtulsam diyorum artık
Busraecrin TugceArslan ay inşallah sadece ondandır agrim korkuyorum son dakka bişey olacak diye Rabbim sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah