Kızlar 4+5teyiz. Gün içerisinde regl ağrısı gibi kasıklarıma ağrı giriyor bazen sadece sağ kasığım ağrıyor ve 3 4 gündür bayağı bir akıntım var. (Enfeksiyon akıntısı değil.) 4+5te sizde bu durumlar varmıydı yada aynı haftada olan kızlar sizde bu belirtiler var mı?