Habibedrmn sorarsın canm bi Benim arkadaşm 20 gün önce doğm yaptı devlette 2 gün hastanede doğm yapmayı bekledi 3 buçuk kiloydu bebek kemiği çok yakınmış bebeğin çıkması zor olmş ve bir sürü dikişi var oturamıyor kalkamıyor kontrole gittiğinde doktor çok dikişin var iyileşmen zman alıcak demiş öle yapacaklarına çatı muanesi yapmş olsaydılar hiç böle bi sorun olmaz dı kemiği görünce zorunlu sezaryan yaparlardı