Çok geçmiş olsun , gerçekten sanslısınız ne mutlu ki böyle bi doktora denk gelmişsiniz, bende 15 ağustosta kürtaj oldum ilk hamileliğimdi sağlıklı gebelik değilmiş 6 haftalıkta kalmış doktordan yana hiç şanslı olmadım randevu bulmak zor doğuda yaşadığımız için 3 erli alıyorlar içeri yüzüne bile bakmıyor doktorlar kürtajdan snra doktor odaya gelip bilgi bile vermedi allah birdaha yaşatmasın bizlere