Kelebek27_ Anneler 3 buçuk aylık bebeğim. Bu sabah rotarix ve bexero aşıları olduk. Mukuslu kanlı kaka yapma başladı. Yaptıran var mı nasıl yan erkileri oldu neler yaşadınız kaç gün sürdü. Korkmalı mıyım