sukufe38 Hanımlar merhaba, Bat 15 Eylül. Yumurtlama dönemi her günü değerlendirdik. Gebelik belirtilerini de yaşıyorum ama testim negatif çıktı. Regl olmama 6 gün var ve testi akşam saatlerinde yaptım. Sizce erken mi? Umudumu kaybetmeli miyim?
aleyynnaa4718 sukufe38 Evet daha erken benim de bat 15 eylül ve 2 gün önce kan verdim negatif ancak doktorum daha erken olduğunu adet günümü beklemem gerektiğini söyledi
alpomm sukufe38 benimde bat 15 canım bugün bende prodector erken gebelik yaptım çok kıl kadar ince bi silik çıktı ama net değil tabi daha