Nurrrrr Tugbakaya Canım daha önce yapmışsan bilemem ama hamilelikte yaptırma göbek deliği bence cok hassas yani nebilim ben olsam yapmazdım zaten kimse görmüyor ne gerek var ki 😒
Mel0s Tugbakaya benim gobegimde vardi bn hmile oldgumu ogrendm ckardim bnce dgumdan snra yptr zaten krnin buyuyo oyuzden pk kullnmazsn
Busra_bugraaa Tugbakaya zaten hamilelikte göbek dışarı fırlıyor karnın büyüdükçe birde piercing düşünemiyorum çok komik durur ya 🤣🤣
Nurrrrr Tugbakaya Peki cok merak ettim kulaktaki küpe gibi çıkarabiliyorsun dimi ? Hani öyleysen bence karnınız büyüdükten sonra cıkarın😘😘🤷♀️
Rabiaizgi Bende de var ama kullanmadim hamilelik döneminde. Dogumdan sonra tekrar kullanmaya basliycam. 24 gunumuz kaldi Karin zaten cok geriliyor ve buyudugu icin yirtilma olabilir biyere felan takilabilir nede olsa göbek ön planda ben cok saklarim Bu konuda kendime guvenemedim. 😊
hicimm Bende çıkardım hamilelikten sonra şu an 37+4 olduk ve piercing deliğim çok gerildi. Ama hamilelere özel piercing ler var uzun barlı plastikten onları kullanabilirsiniz isterseniz.
Dilan123 Tugbakaya benimde var ve toplar sıkışmış çıkaramıyorum 🙈 bi piercingciye gidip çıkartıcam 30+6 yım ve aradaki deri çok inceldi bazen ağrı yapıyor😒😒