Benimennembirmelek Kızlar üç tane 20′lik dişim cekilecek üçüde yarı gömük ama çok korkuyorum aranızda cektiren var mı nasıl çekiliyor ameliyat gibi mi olur yoksa normal çekim mi Çene cerrahi çekecek
r_deniz Benimennembirmelek ben 2 alt 2 üst yani 4 tane çektirdim ilk 1 hafta çorbadan başka bir şey yiyip içemiyorsun ağrı kesici antibiyotiklerini de düzenli kullanırsan ağrın sızın olmaz o kadar korkulacak bir şey değil tabi ilk bir haftayı saymazsak:)
Baahaar Cerrahiyle çekiyorlar yani ameliyat. Ben 2 tane çektirdim çekerken hissetmiyorsun ama sonrası biraz kötü oluyor şişiyor falan dikiş atıyorlar
Benimennembirmelek Baahaar daha önce cerrahidr normal diş çektirdim ama nedense bu sefer çok korkuyorum hem 20′lik hemde gömük olduğu için 🥴
Baahaar Benimennembirmelek benimde gömülüydü hiç görünmüyordu yamuktu hatta, uyuşturuyorlar iĞNELERLE
r_deniz Benimennembirmelek beni uyuttular işlem Türkiye de olmadı ama anestezi almadan imkansız kesin orada da anestezi verirler
r_deniz Benimennembirmelek basit bir ameliyata girermiş gibi düşün merak etme bildiğim için söylüyorum anestezi alırsın hissetmezsin ayrıca benim 4 dişte gömülüydü dikiş atıldı dişler çekildikten 3- 4 gün sonra kontrolde dikişleri de alırlar geçmiş olsun