Kızlar kaç aydır devlet hastanesine gidiyorum hsg çektirebilmek için. Gittiğim doktordan başka bir doktor çekiyormuş hsg yi kaç kere haftaya gel haftaya gel yapcaz dediler her gittigimde ertelendi. Artık geçen hafta bu perşembe için kesin gün aldım ama bu sefer de adetim bitmiş olmuyor. Doktorun ameliyat günü perşembe günüymüş. Ben de pazar akşamı adet olmuştum. Benim hsg yine mi çekilmez sizce