Arkadaşlar sabah bahçede yavru kedi bacağımı tırmık attı çok endişe ediyorum kedi sağlıklı görünüyor du ama eşime diyemedim çünkü kedilere mama, su vermeme kızıyordu 😞 eve gelince baktım derin bir iz yoktu yüzeysel çizik vardi yıkadım, kolanya sürdüm,mart ayında 1 doz tetanoz olmuştum ne yapmalıyım Dr gideyim mi bebek için endişe ediyorum 26 haftaya girdim lutfen birseyler söyleyin siz ne yapardınız….