36+2 doğumdan korkmuyorum ama sadece boş boş duvarı seyredip düşüncelere dalıyorum uyumayı hiç sevmem en geç 11 de yatar 7 de kalkarım ama gece uykum kesintiye uğradığında ruh halim inanılmaz değişiyor vertigo oluyorum kusup bayılıyorum ilk çocuğumda böyleydim 6 sene geçti 2.ye hamileyim korkuyorum uykusuzluktan bana sağlıklı düzgün tavsiyeler verecek olanları bekliyorum nasıl başa çıkmalıyım