Biruni Hastanesinde pek çok arkadaşım doğum yaptı. Bende şuan gebeyim ve bütün sürecimi 4 senedir kendisi takip ediyor. Dr Hazel Hanım inanılmaz ilgili hastasını motive eden , istediğimiz zamanda ulaşabildiğimiz bir hekim .. Hastanenin yenidoğan ünitesi mevcut ve yenidoğan hekimi çok çok iyi. Bir arkadaşımda biruni hastanesinde 26 haftalık erken doğum yapmasına rağmen çok şükür ki bebeği sağlıkla taburcu oldu. Yenidoğan yoğun bakım hekimleri kendi evlatları gibi ilgilendiler her konuda bilgilendirdiler.Böyle bir dönemde yaşanılan onca şeyden sonra hastaneye ve hekime güvenmek çokça önemli..kesinlikle tavsiye ederim