ikradgnn27 kanda net belli olur. Ya kan verip 48 saat arayla artışı takip edeceksiniz ya da adet döneminin geçmesini bekleyeceksiniz adet olmazsanız test yapacaksınız. Adeti beklemek tabi ki daha sağlıklı olur kimyasal gebelik ihtimali elenmiş olur, idrar testleri yanıltıcı da olabiliyor. Sabır kısmı sizin kararınız.