hamzaezel Prenses_qw ben regale 8 gun kala verdim negatifti adetime iki gun kala pozitif erken vermeyin bemce
Prenses_qw minaaa20 bi arkadasim da rahim filmi cektirip aynı belirtilerle reglden önce kan verip pozitif cıktı bilemedim…
550637 Prenses_qw ama sizde pozitif olsa bile bir ihtimal negatif çıkarsa can sıkarsınız.. çok erken olduğu için değerlerde pek anlaşılmaz bence de acele etmeyin ama 3-4 gün önceden isterseniz verin daha garanti olur diye düşünüyorum 😇
akkoyun21 Bnce acele etmeyin herşey zamanında güzeldir sonra tersi bir durumla karşılaşırsanız üzücü olur ama hayırlı haber alırsınız inşallah 🤲🏻