Seher_98 30 . Haftamdan beri Pupp belasıyla yaşıyorum psikolojik olarak çöktüm daha önce yada şu an olan varmı kaşıntı yanma ağrı lekeler uykusuz günler geceler mahvetti beni doğumda geçer diyorlar daha 33. Haftadayım…
may01 Seher_98 bende şu an 32.haftadayım ve mahvoldum hayat kalitem bitti ne yaparsam yapıyım geçmedi cildiye doktorunun verdiği hiçbir şey geçirmiyo zaten napıcam bilmiyorum bide erken doğum riski oluşturduğunu söylüyolar anlamadım
[silindi] Seher_98 canım ben de yaşadım. Bana cildiye doktoru peitel diye kortizonlu bi krem verdi. 1 hafta kullan sadece dedi. Kadın doğum doktorum da onaylayınca kullandım. Geçirdi. Geçmiş olsun
Lalakaplangl Seher_98 bende de yeni yeni başladı 36 haftalığım göbek çevremde başladı, bacaklarımın arasında da oldu, cuma doktor randevum var bakıcam duruma göre cildiyeye gidicem ama gerçekten korkunç, yayılacak diye korkuyorum
gly_07 Seher_98 iki buçuk sene önce bende de oldu karnimdan bacağıma koluma yayıldı illet bişey psikolojim bozuldu hıc bir ilaç fayda etmemişti şuan 35 haftalık hamileyim karnım gerildikce yine olacak gibi ben soğuk sıkım hindistan cevizi yağını hem yiyorum hem karnıma sürüyorum faydası oluyor ilk hamileliğim de de keske sadece onu kullan saydım diyorum
Nazz344 Yani bi ara bende de kaşıntı oldu pupp mu bilemedim cildiye doktoru öyle bişey demedi ama bi ilaç vermişti o iyi gelmişti bana da
Seher_98 may01 erken doğum riski olmaz beni kadın doğum doktorum hastanede yatırdı mecburen kortizonlu iğne yerine ciğer geliştirici yapıldı doktor gözetiminde Avil serum yapıldı 4 kez şimdi 35 deyim biraz iyi geldi ama asla tamamen geçmedi doğumla birlikte geçecek diyorlar ama cildim iflas etti sanki sivilce kaşıntı kızarıklık lekelenme gerçekten sizi çok iyi anlıyorum sadece tek önerim iyi bir doktor bulun en azından hafifleyecek bişeyler yapar ve stresten uzak durun acil şifalar diliyorum 🙏
Seher_98 [silindi] bana kremler işe yaramamıştı ama kullandığın kremi bi danışayım haftanız kaç acaba
NoName_ Lalakaplangl yayılıyor maalesef o haftalarda benimde göbeğimde başladı önce göbeğime yayıldı sonra kollarım bacaklarım yüzüm hariç her yerimde,cildiye kaşıntı için hap verdi 38.haftamda bol nemlendir ve sürekli duş al benim doğumdan hemen sonra geçti şuan hafif lekelerim kaldı 1 ay olaxak doğurduğum🥹
Lalakaplangl NoName_ çok üzüldüm ya bir bu kaşıntılar eksikti zaten geceleri uyunmuyor bir de kaşıntılar lekeler 😔 inşallah doğumdan hemen sonra geçer benim de ama doğuma kadar nasıl idare edicem 😒
NoName_ Lalakaplangl doktorunuz da cildiyeye yönlendirecek büyük ihitmal,belki size kaşıntı için krem verirler bana vermediler normal losyon kullandım parfümsüz,sudocremde sürdüm