Esra11_10 Patiseverana hastaneye gittiğimde 2 cm açığım vardı gece saat 1 de sancım vardı sabah 8 de gitmiştik doktor yürüyüş yap öğlen saat 3 te geri gel demişti saat 2 olunca dayanamadım gittim 3 cm olmuştu saat başı 1 er cm artmıştı açılmam
Ozlemerikci543450 Patiseverana Patiseverana 34 +0 da ikiz gebelik 5 cm açılma vardı kontrolde öğrendim asla sancı yoktu bebeklerden biri makat geliş olduğu için acil sezeryan oldum
Aleyna_Yilmaz Patiseverana Sabah 6 da yatışım olmuştu sancı ıle gitmişti ve 3 cm açılmam vardı. Öğlen saatlerinde 10 cm açılma ile doğuma girmiştim.
Rbs06 Patiseverana hastaneye sabah 11de gıttım 1cmdı ertesi gun sabah 8e kdar 8cmde takılı kalınca sunı sancı verıp ılerlettıler
Patiseverana Esra11_10 ay benim de artar mı acaba sancılar çok düzensiz aöa nasıl anlayacağım onu da bilmem ya
Oz_bebek9396 Esra11_10 ama sanırım olağan bir sandınız varmış değil mi doktorum bana 4 cm olmadan sancı versem sonu sezeryana gider açılmaz dedi 1cm şu an benim 40 artı 6 ya giricem 😣 hala gelen giden yok Allah analı büyütsün inşallah 🤲🏻💐🫠
Esra11_10 Oz_bebek9396 yaa baya geçmiş sizinki 😊bilmiyorum ben gittiğimde doğumum başlamıştı öyle akşama doğurursun dediler saat 4 te suni sancı verdiler falan suni sancı doğumu hızlandırmak için işte
Patiseverana Oz_bebek9396 benim de öyle dedi doktorum sancılarım düzenli gelince gel onun dışında su ve kanama yoksa evde dinlen duş al pilates yap dddi
Oz_bebek9396 Esra11_10 yaa çok güzel maşallah cuma günü nst me var sonra sezeryana karar verilecek inşallah sizin gibi olur benim de sancılarım açılmalarım başlarda 🤲🏻🫠🤗
Patiseverana Esra11_10 heralde anlıyorlar çünkü bana dediği haftaya kadar bekletebilsek iyi olur dedi açıklıkla nasıl beklicem
Ozlemerikci543450 Patiseverana teşekkür ederim hayırlısıyla doğurun ama 2 cm için saatlerce sancı çekende var 5 cm le benim gibi gram ağrısı olmayanda
Patiseverana Ozlemerikci543450 işte benim dün gece baya baya düzenli sancım vardı 1 cm açıklık oluşmuş şimdi onu düşününce bir korktum strese girdim 😬
Patiseverana Aleyna_Yilmaz doktorum 5 cm’den önce yatış yapmadığını söyledi bana da duş al sancılarını takip et dedi ama geçti sanki sancım da
eflinneva_ Patiseverana evet bende de sancılarım düzenli çıktı aslında ama açıklık 1 cm dedi. Üç saat sonra tekrar gittim hala 1cm. Sancılarım kayboldu bugün sanki. Bakalım bugün ne diyecek
Fatmet Patiseverana sanki bakınca beş cm olmuş hadi gideyim diyebilcez .. hele bide ilk doğum olunca insan çok panik oluyor sabaha kadar bende ağrı çektim uyandım şimdi. Halen belimde adet ağrısı var. Ama gece çok daha kötü her yerimde vardı.
Aler Patiseverana ya okudum mesajlarınızı bi benim doktorum mu yarın gel yatış yapalım dedi yarın tam 40 haftalık oluyorum ne sancım var ne nişan geldi ne de su bekleyelim demedi hiç gel yarın direk yatış yapalım diyor
Patiseverana eflinneva_ sanırım nişanım geldi benim de ama sancı ve ağrı yok 😬 ilk gebelik çok zormuş 😃
Patiseverana Fatmet evet diyorum ya dün kontrol etti diye mi şuan kahverengi akıntı geldi yoksa nişan mı nasıl ayırt etcem ilk hamilelikte her şey çok karışık sağlıkla doğursak iyiydi 🙄😃