dilek190 Sabahları aşırı bulantı oluyo sonrası iyi sükür ama 2. Hamileligim 1.ye göre mide bulantım yok denecek kadar az oldu 1.de mahvolmustum 4 ay prilamı sabah kullananlat varmi
beyzaasenaa dilek190 aynı bende ilk gebeliğimde su bile içemiyordum şimdi 6+6 haftalık sadece sabah bulantım oluyor
Babymom8 dilek190 evet bende berbatım eşimde araştırmış bebeğimiz kız deyip duruyor çok bulantı olunca öyle oluyomuş
minik3509 Bende 9+2 yim sadece sabahları kalktığımda bulantım oluyor günüm güzel geçiyor şükür umarım böyle devam eder😆