Selo3 yaa sağlıkla kucağımıza alalım ilk veya 3. hiç farketmiyor aynı heyecan aynı stres aynı korku hep oluyor bide her gebelik aynida olmuyor bu yüzden her hamilelikte tecrubesizsindir aslında ☺️ ama tabi ilk gebeligin daha farklı oluyor bilmediğinden etmediğinden bide ilk tüm ilgi alaka onda 😀