Minigim_ben1 hava makineniz varsa içine serum suyu takıp alabilirsiniz rahatlatıyor ne yazık ki bende şuan grip oldum bi tane kızım var 3 yaşında ona geçmesin diye uğraşıyorum hamileyim bide üstüne ilaç içemiyorum böyle takılıyoruz 😢 inşallah hemen iyileşelim anneler hasta olmasın yoksa hayat duruyor evde