Arkadaşlar Bakırköysadı konukmu
Cam sakuramı kanunımı doğum yapacağım güzel bır doktorda kontrollerımı devam etmek ıstıyorum fakat gıttım her hastane ve doktor yarım yamalak bılgı verıyor yada solemesı gereken seylerı sormadan soylemıyolar bugün detaylıya gırdım 24 haftam oncekı doktorum 22-24 demıstı bu geç dedı hepsı farklı bırsey söylüyor doğuma kadar tek bır hastane ıstıyorum Hangısı daha ıyı