Yektek22 Kızlar evde ölçüyorum açlık şekerim 80 85 geliyor ama 90 100 arası da geldiği oluyor bazende 102 103 vs oluyor. Tokluklar yemekten 1 saat sonra 107 110 115 vs oluyor genelde. Sizce şeker riski var mıdır bende ?
Mrvztrk Yektek22 bende evde ölçüm yapmıştım değerlerm öyleydi doktorum bir sıkıntı olmadığını söylemişti
Seymatrkay Yektek22 Çok iyi. Arkadaşım da bu şekilde yaptı. Düzgün çıktıkça sorun yok. O gebelik şekeri yükletmedi de.
efnanhiraa Yektek22 Dr sana kaç aralığı önerdi kimi esnek olabiliyor benim drum 120 Max dedi 130 çıkıyor oda iyi ama 120 alti bizim için dahab iyi dedi 18 doz levemir yok düşürmüyor 96 su akşam vursam dahada düşer iki kraker yedim 115 yemesem hipoglisemi riski oluyor bugün fene tidexem bakalim
anneolmakneguzel_ Yektek22 normal, stres seviyeniz, hareket, birgün önceki yedikleriniz, uyanır uyanmaz yapmanız gerekir
Seymatrkay Yektek22 Normal. Gebe bir kadın için normal. Daha fazlası değil ama bu aralar iyi. Benim tansiyonum 12′den yukarı cikmazsi mesela. Daha 6 haftalık gebe iken 14′ü görünce korktum. Hemşire normal dedi. Anlık olabilir. Sürekli sürekli olursa takip etmek gerekir. Takipte kalın.
anneolmakneguzel_ Yektek22 bu değerlere gore yok 👯♀️ milyon kere ölşen biri olarak😂 ama yinede ekmek gibi şeylerden az tuketn bol sebze protein