zehraulger3838 Arkadaşlar merhaba ilk defa post açıyorum ben fetal DNA testi yaptırmak istiyorum şehir Hastanesi’nde yaptıran varmı acaba yapiyomu şehir hastanesi bilen varmı 2 hafta kaldı 11 haftalık olmamıza acil yardım edin lütfen 🥺
yellowchick zehraulger3838 ben başka postta görmüştüm şehir hastanelerinde varmış sanırım ama sıra zor geliyormus diye okudum yine yaptıran arkadaşlar yazar inşallah ☺️
Semet zehraulger3838 canım merhaba benımde bebegimde skntı cıkmıstı sıvı alınmalı dendi ama ismini tam hatırlamıyorum amino asit miydi neydi burda onu yaptıra bılırsın .bıde ücretli var fetal DNA onuda yaptıra bilirsin demişlerdi.
ddefnos zehraulger3838 yeni yapan hastane varsa bilemiyorum ama devlet olarak yapan tek yer Eskişehir’de üniversite hastanesiydi özel klinikler yapıyor genelde
zehraulger3838 Semet teşekkür ederim canım inşallah ücreti çok değildir onu yaptircam zaten kansızlık var kanım bana bebeğe yetmiyo bide durmadan 2 li teste 3 li teste 4 li teste kan veremem valla diğer gebeligimde hep aldılar kan bayıldım durmadan
Semet zehraulger3838 Allah yardımcınız olsun canım.fıyatı hakkında hiç bir bilgim yok.yaptırmadim çünkü
zehraulger3838 ddefnos Kayseri’de oturuyorum ben Eskişehir’de gitmem imkansız gecenkerde bı arkadaşım muayene esnasında duymuş hasta fetal DNA yaptırcam kaç günde belli olur demiş ama paraylami yapılıyor bilmiyorum o konuyuda netlestirsem gerisi kolay😊
fagrbs zehraulger3838 ücretli yapılıyor ben 15 bine yaptırdım ama ortalama 15-20 bin arası cinsiyeti de kesin olarak öğreniyorsunuz
senemm1 Tıp fakültesinde fiyati 6 bin tl özellerde daha pahalı dedi doktor İki gün önce kontrolüm vardı o zaman öğrendim
kirr hemsut randevu yok direk üniversiteye gidiyorsunuz sabah erken saatlerde orda olup ödemeyi yapıp sıra alıyorsunuz sadece sonuç özeldeki gibi hızlı çıkmıyor 3-4 haftayı buluyormuş