Nsrin doğrudur canım yani maddi olarak ödeyemeyecek durumda değilim açıkçası ama düşününce kendimi enayi gibi hissediyorum gerçekten vermem o kadar paraları, Ege ya da 9 eylülde profesörler yapsa hadi anlarım da bu nedir ya resmen soygunculuk başka bişey değil. Orta halli bi özel hastane arayışındayım ben de bakalım inşallah içimize sinen yerler olur, sağlıkla kucağımıza alırız🌼