Merhaba 37+4 haftalık hamileyim ve bugun çatı muayenem vardı herhangi bir açılma sancı vs hiç birsey yok. Doktorla doğum için konuşurken bel fıtığım olduğu için normal doğumun fıtık açısından zor olabilecegini söyledi. Doğum sırasında fıtıği kötü etkileyebilir ama etkilemeyedebilir dedi. Yani doğumdan sonra cocugunla fizik tedavilerde de gezebilirsin ama hiç birseyde olmayabilir karar tamamen senin dedi. Aramızda bel fıtığı olup normal doğum yapmış olan var mıdır normal doğum yapmak istiyorum ama bundan dolayı da korku başladı. 18 eylüle kadar süre verdi eğer kızım kendiliğinden gelmezse sezeryana almak istiyor. İlk doğumum olduğu için korkuyorum içimin ferahlamasına ihtiyacım var 😢