Merveue tabii ki doktorun ne dediyse doğrudur. Dün de benim sancım çıktı ama ikinci nstmde normale döndü. Korkacak bişey yok bebeğin sağlıklı olması daha önemli, zamanı gelmişse yapacak bişey yok. Doktorundan daha iyi bilemeyiz malesef doğumun başlayıp başlamaması onun muayene etmesiyle belli olacak bişey.