hatun12345 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim Lekelenme bende oluyor normal mi sizce Ne kadara kadar kanama olması iyi
Seymatrkay hatun12345 Normal. Pedi doldurmayacak. Foşur foşur olmayacak. Ağrın olmayacak. Ağrın varsa sorun var demek.
beyzaasenaa Elilar2225 ya bu şekilde söylenir mi?? Ne alaka %70 gebe olan kişilerde ilk haftalarda sıklıkla görülen bir durum benim ilk gebeliğimde doğum yapana kadar hep lekelenmem oldu şimdi 6+6 haftalığım 5. Haftada gelmeye başladı hatta açık kırmızı geldi ilk sonra kahverengiye döndü acile gittim progestan verdi kese normal dedi eve geldim fitil yaptım kesildi hiç korkma canım doktoruna bilgi ver sadece
Gulcinkc Rengine ve ne kadar geldiğine bağlı . Benim 5.haftadan beri kahverengi lekelenmem var Progestan kullanıyorum, doktora giderseniz daha sağlıklı içinizi rahatlatır. Bende 7+1 im
Elilar2225 beyzaasenaa pardon ne şekilde soylemişim? Bazen hayret ediyorum tamam o zaman gitmesin doktora kanama zaten ne olacak ki
beyzaasenaa Elilar2225 gitmesin mi demişim Ben orda doktoruna bilgi ver dedim en azından fitil yazıyor kesenin durumuna bakıyor bekle diyor
Elilar2225 beyzaasenaa benim ne şekilde söylediğimi anlatabilir misiniz? Çünkü ne yanlış konuşmuşum ne de agresif
beyzaasenaa Elilar2225 Karşındakini tedirgin ediyorsun farkında değilsin doktoruna sormanı istiyorum gebelikte lekelenmenin hepsi mi kötü diye bende lekelenme kanama oldu 4.aya kadar mide bulantım oldu hep ama bunlar hep sağlıklı gebelik belirtisi dedi doktorum öyle de oldu 2 yaşında oğlum maşallahı var
Elilar2225 beyzaasenaa evet farkında değilim yani öyle yaptığımı düşünmüyorum açıkçası ama tedirgin olmuşsa ondan özür dilerim