glsm6464 merhaba ben 1 Eylül’de lekeli yumurtlama akıntısı gördüm sonra 8 Eylül’de yine lekeli yumurtlama akıntısı gibi oldu ben 1 eylülü döllenme 8 eylülü yerleşme diye düşündüm ama ovulasyon testini bırakmamıştım bu sürede vee 10 11 Eylül’de yumurtlama testinde pozitif çıktı yani benim akıntım önce oldu ama bu kişiden kişiye değişebiliyor ve her yumurtlama da akıntı olmuyormuş 🐣