Anneyim111 ben 39 haftalığım 1 kere girdim alttan muayne için bide artık perşembe yatışım var o gün sürekli bakılınca sana şunu net söyleye bilirim alttan muayenede ultrasona jel sürülüyor sıfır acı sadece o jelin verdiği kayganlık değişik hissiyatı var beni parmakla yapılan müdahale zorlamıştı onda da acı yok ama yabancı eli olduğu için ilk muayenemde kendimi çok kasmıştım