Benim ilk doğumum normal doğumdu..bol dikişli travma dolu..kan kaybından bayılmalı vs 😂😂😂.korkunçtu gercekten bu yüzden sezeryan istedim ama sezeryanla ilgili hiçbir fikrim yok tavsiyeniz öneriniz bunu mutlaka yapın yanınıza bunu alın diyebileceğiniz birşey var mı