melikeyimmmmm Haftada çok az bi düşük riskim vardı çok şükür atlattık🙏🏻 ama ara ara yine ağrılarım oluyor yürüyüş yapmaya başladım bir kaç haftadır ağrım olmuyordu ama iki gündür yürürken sol kasığım ve belime ağrı giriyor bazen gün içinde normal ev işi yaparken adet sancısı gibi ağrılarım oluyor dinlenince bile zor geçiyor aynı durumu yaşayan var mı doktor kontrolüme daha 2 hafta var tekrar gitsem mi bir sıkıntı varmıdır
Asi_07 melikeyimmmmm o haftalarda benim de çok sık oluyordu doktorum normal öyle durumlarda uzanıp dinlen demişti
XMirageX haftamdayım ve aynı durum bende de var. Bel ağrım yatınca bile geçmiyor. Maksimum ayakta durabildigim süre 10 dk. Arada kasılmam da oluyor. Dün eve yakın devlet hastanesinde dr.a gittim çok normal değil bu kadar ağrı ama bebek iyi dinlen dedi. İçime cok sinmedi ama kendi doktoruma gitmek icin biraz daha bekleyeceğim.
melikeyimmmmm XMirageX bir kaç gündür magnezyum kullanmaya başladım ağrılarımı yarı yarıya hafifletti diyebilirim henüz doktora gitmedim ama siz kullanıyormusunuz magnezyum