Asli11111 Şimdilik devlet hastanesinde ilknur hanıma gidiyorum pek birşey anlayamadım daha bilgisi olan var mı başka? Siz hangi doktora gidiyorsunuz?
xmrl Asli11111 ben Burhan be Mehmet ali ye gitim ikiside çok iyi doktor ekinde var oda iyi ama Mehmet ali tle ekin gidecek oluyormuş Burhan hoca çok iyi tavsiye ederim
elifsn23 xmrl şu ana kadar sinirli haline denk gelmedim ama bu gidişimde bebeğin yüzünü göstermedi ona üzüldüm biraz. Ben de söylemeyi unuttum durumunu sorarken heyecandan yüzü aklıma gelmedi