Buseninsureci Bugün dr um bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolandığını söyledi. Normal doğumun riskli olduğunu sezaryen önerdiğimi söyledi. Daha önce benzer durum yaşayan var mı?
Ceku256 Buseninsureci bizde de 1 tur var bana 1 turda sorun çıkmıyor ama 2-3 olursa sezaryen düşünmemiz gerekiyor dedi doktorum. Ben riske atamam öyle bir durumla karşılaşırsam. 37+6 bugün.
Buseninsureci Ceku256 evet evet bende hareketleri takip edeceğim inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz🤲