Kimler yaptırdı şeker yüklemesi ve ne kadar ödediniz
momandboy_ sağlık ocağında yaptırdım sadece şurubunu aldım eczaneden 60₺ydi
momandboy_ ben devlette yaptırdım. Özellerdeki ücretler ne kadar bilmiyorum. Üstte kalsın
ÜST
nurssmom kaçlık içtiniz benim doktor 75 lik istedi
aybalasmom yarın yaptırıcam bende bakalım belli olur yarın fiyatı
momandboy_ 50 lik aldım
Özelde yaptırdım para ödemedim sigortamız var Diye 75 lik içtim ben
Kaçıncı haftada yaptırdınız ben şuan 24 haftamdayım daha yaptırmadıö