gerigeldik benimde dış gebelik öğrendiğim ilk beta 134 du sonra 158 oldu doktor dış gebelik dedi kürtaj oldum beta düşmedi 164 oldu sonra düşük doz kemoterapi iğnesi vurdu düşurmem için ondada 180 e çıktı beta ertesi gün 0,lara düştü umarım Buda uğraştırmaz beni zor zamanlardı inşallah perşembe güzel haber alirim tabi pek umudum yok ama cevabınız için teşekkür ederim dua edin lütfen 😥