Mucizem_63 23+6 yız kızım baya hareketli hatta doktorumuzda hareketli aktif bir bebek olduğunu söyledi her kontrolde söylüyor. Gün içerisinde otururken uzanırken ama özellikle akşamları baya hareket hissediyorum. Ancak bebeğin plesanta içerisinde yerleşiminin de önemi varmış bu hissetme olayında birde 2. Gebelik ondan olabilir. Plesanta arka duvara yerleştiği için dr en basında çok hissedeceğimi söylemişti. 😊