140 ve aşagıda kalp atışı 2 kez nst çekildim hep aynısı çıktı doktor yarın sabah tekrar gel dedi nst çekelim ona göre konuşalım dedi . Kan pırtılaşmam var aspirini 32 de kesti sadece okspar iğne kullanıyorum acaba yetersiz mi geliyor . Doktorum ondan değil diyor kilosu boyu iyi neden pekii başına böyle birşey gelen varmı morelim çok bozuk korkuyorum 2 kez kalp durması yaşadım öncesi 😞😓