gzeminn Kizlar merhaba bugn dkktora gittim batma sikayetm var di vajinada nstye baglandim malesef sanci ve agrim cikti doktor yatis verdi bana progestan basladi boyle olan sancisi duran oldumu ?? Ck korkuyorumm
Mrvmrv78 gzeminn bende 31 haftadayım benim de sancım çıktı nidilat başladılar ciğer geliştirici yaptılar sancım şuan kesildi
gupse07 gzeminn 32. Haftada benimde sancim cikti ben bel agrisi zannediyordum suyum geldi gece 3 de yatis yapildi 16 saat yatirdilar 2 ciger gelistirici igne yaptilar 8 saat arayla 32 haftalik sezeryan dogum yaptim 2023 de su anda kizim 2 yasinda ve tekrar hamileyim. Sanciniz ciktiysa kendinizi yormayin is yapmayin doktor yatis vermediyse evde 1 igne bile kaldirmayin bol su icin iyi beslenin. Vardir bunda da bir hayir cok kisi hatirliyorum sancisi cikip sonra duran ve gebeligi saglikli sekilde devam eden. Doktorunuzun tavsiyelerine uyun
Catperson gzeminn normal kontrole geldim ama nst de düzenli sancılarım çıktı, hastanedeyim şuan yatış verdi. Serum, iğne ve tablet veriyor hemşireler . 35.haftadayım, yarın belli olacak bir şeyler galiba
gzeminn gupse07 evet doktorda boyle dedi bol su da dedi yatiyorum zaten anem var bisi yapamiyorum insallah buraz daha sabir eder ya :( kuveze girdimi bebeginiz
gupse07 Merveue valla gecmis gun ne dersem yalan olur hatirlamiyorum korkutmamak icin cok detayda vermedi ebe
gupse07 gzeminn evet girdi kuveze daha emme refleksi yoktu 17 gun kuvezde kaldi. Doktorlari cok iyiydi hergun aradilar her gittigimde tek tek acikladi doktoru ne tedavisi uyguladilarsa verdikleri anne sutunun mililitresine kadar acikladi doktoru. Doktor sans isi iyi insanlara karistirsin Allah
Merveue gzeminn bana hiç bişey önermedi biley de söylemedi doktorum gitmişti ilk defa gittim bu doktora. Sancın sıkılaşırsa gel dedi sadece
Catperson gzeminn amin inşallah hepimizin 🙏 Hayır ben hiç hissetmiyorum sancıları, 3dakikada bir geliyormuş, eve göndermedi eşya almak için bile. Açıklık falan da yok.
Catperson gzeminn hayır değer olarak kaç bilmiyorum (50 üstü ama) 3 dakikada 1 geliyormuş ama sıklık olarak onu söyledi sadece. Nst bakıyorlar o seyreldi sancıların sıklığı galiba şimdiden.
gzeminn Merveue gitme bence oraya :/ ay ben ayakda gezinemiyorum oturamiyorum sanki bisiler batiyor alttan anca uzaninca iyiyim yani :(
Catperson gzeminn ben çok iyiyim, sancılar çıkarken de iyiydim. Son nst de yine sancı vardı ama daha az sayıda çıktı. Sabaha umutluyum. 🙏 Siz nasıl oldunuz? Hastande misiniz evde takip mi?