Cns0624 Doktorum multivitamin yazdı ANA diye bir marka ama çok büyük kapsül. Siz içebiliyor musunuz büyük ilaçları yutarken çok zorlanıyorum önerileriniz var mı ? Bir de bölerek içebilir miyim ?
Turuncukelebek Cns0624 o vitamini hiç duymadım canim ocean mommy kullanıyorum ben gayet rahat içiyorum bence ortadan ikiye eşit bölüp icebilirsin sonuçta multivitamin midede ericek